lördag 20 oktober 2012

Pass 4/76

God kväll på er!

Dagens pass bjöd på "års längsta". Benen kändes bra så jag sprang på. Väl hem slutade det med 13 km. Riktigt skönt. Jag har nog aldrig sprungit längre än 15 km i mitt liv så det är lite av ett "delmål". Men jag har bestämt mig för att inte ta det för snabbt så nu dröjer det nog ett par veckor till innan jag ger mig på nästa långpass. Det går iaf sakta men säkert framåt.

Distans: 13,0 km
Tid: 1:18:43
Medelhastighet: 6.03 min/km

Passet i sin helhet hittar ni här: http://runkeeper.com/user/561632118/activity/125891739

Nu är det dags för sängen, Godnatt. 

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Härligt med 13 km i bra tempo!!. Mitt längsta pass är hittills bara 11 km, men planerar komma upp i 14-15 km innan årsskiftet.

    SvaraRadera
  2. Tack Lena, dina kommentarer peppar mig! Hoppas du snart är piggare så du kan ge dig ut du med.

    SvaraRadera