tisdag 16 oktober 2012

Min mamma är en riktig kämpe!

Detta inlägg vill jag tillägna min mamma. En person som för några månader sen rynkade på näsan så fort jag nämnde ordet träning. Men sen en dag snörande hon på sig joggingskorna och även om sträckan inte blev speciellt lång så har hon kämpat vidare. Sakta men säkert. Idag springer hon en runda på ca 6 km ca 3 dagar i veckan (med undantag för en brantare backe där hon går). Det är bara en tidsfråga tills hon ringer och meddelar att hela varvet är gjort. Vi bor tyvär 55 mil ifrån varandra så någon träning blir det inte ihop. Jag hoppas dock att jag kan få med mig henne på något lopp i sommar.

Min mamma är en riktig kämpe & gör mig stolt! Så alla ni som tycker det känns jobbigt att komma igång.. Ge det lite tid och kämpa på! Kan vi, kan du!


Kram Elin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar