måndag 29 oktober 2012

Förhoppningsvis tillbaka

1 vecka har nu gått utan träning. Jag börjar dock känna mig mycket bättre även om jag fortfarande inte är "som vanligt". Idag ska jag iallafall ge mig mig på ett kortare löppass så får vi se hur det går. Får bli inomhus på bandet. Önska mig lycka till :) Helt plötsligt känns de där 21 km väldigt långt borta men förhoppningsvis är jag snart tillbaka på banan igen.

I övrigt bjöd Sälen på underbart väder. Minusgrader och strålande sol. Tråkigt att jag inte var pigg så jag kunde ge mig ut något men uppdateringar om härliga löprundor och andra roliga aktiviteter i Sälenfjällen får jag återkomma om. Nästa gång vi åker upp blir till jul, då det förhoppningsvis kommer bjudas på skidåkning. 

Nu hoppas jag på mycket passuppdateringar från min sida. Lovar också att snart publicera min sammanställning om lite olika löparappar som jag påbörjade innan sjukan.

Vi hörs. Elin

2 kommentarer:

  1. Gissar att man får plocka på sig sitt allra bästa tålamod när man ska komma igen efter sådana här avbrott (vi verkar båda haft avbrott av olika sjukor). Jag tar mig sakta men säkert tillbaks nu. Löparglädjen kvar och kanske ännu större. Men... Efter 2 pass på 3 resp 5 km vet jag inte vad jag ska tro. Totalt opigg kropp. Men mitt mål på 21 km är ju inte förrän maj... Som sagt tålamod! Hoppas du är tillbaks snarast!! Lycka till med försökspasset!

    SvaraRadera
  2. Tack Lena. Du peppar mig även om det inte gick vägen idag. Får se vad kroppen säger imorgon! Lycka till du med, kämpa på!

    SvaraRadera