tisdag 16 oktober 2012

Pass 3/76

Hej på er!

Idag vaknade jag med lite trötta ben. Cirkelfysen igår bjöd på mycket benövningar och de första två kilometerna på dagens löprunda kändes faktiskt riktigt sega. Men det tog sig och blev till slut en riktigt härlig tur. Vädret var inte riktigt heller på min sida men jag konstaterade väl hemma att det är rätt skönt att springa i regn. Duschen och torra kläder blir helt gudomligt skönt.

Det finns inget dåligt väder...

Tillbaka till dagens pass. Ruskigt likt förra 8 km passet. 1 sekund saktare idag.

Km: 8,07
Tid: 46,25
Medelhastighet: 5.45

Upptäckte idag att det gick att länka från runkeeper, så här är passet i sin helhet. Jag vände håll idag och lyckade tydligen med personligt rekord i höjdstigning. Alltid något :)

http://runkeeper.com/user/561632118/activity/125251600


På tal om väder... Imorgon tänkte jag skriva lite om bra kläder att träna utomhus i när kylan börjar tränga sig på.

Ha det gott så hörs vi imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar