torsdag 25 oktober 2012

Mot fjälls...

Sakta börjar jag må lite bättre och idag har jag tagit mig upp till frukostbordet. Solen lyser utanför fönstret och det ser jätte härligt ut. Om jag orkar ska jag ta en promenad och hämta mitt paket som kommit på posten. Det är min mage som krånglar och det verkar inte bättre än att det är gamla dyspepsibesvär som kommit tillbaka. Ont och illamående i en kombination som gör att jag mest vill sova.

Ikväll åker jag och min sambo till fjällen. Där hade jag hoppats på att få njuta av härliga fjällvyer med springskorna på fötterna. Sån tur får jag nog inte. Det ska iaf byggas bastu och mysas med hans föräldrar som också är där.

Bjuder på lite bilder från en fjälltur från i juni då jag arbetade i Norge (Sykkylven) och fick midsommarbesök av Martin och hans föräldrar.

Sköt om er!
Elin 


Redo för tur!





Timmar x flera senare var vi på toppen! Jag hoppas att jag snart har chans att vara tillbaka.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar