lördag 13 oktober 2012

Hej! Jag heter Elin.

Tänkte jag skulle ta & presentera mig (& min plan) lite närmare. Jag är en 26 år tjej som arbetar som sjuksköterska. Träning och friluftsliv har alltid varit en stor del av mitt liv och jag spenderar gärna vardagkvällar på friskis och mina semestrar på diverse berg världen över. Men det här är något helt nytt. Från glad äventyrlig motionär ska jag nu utmana mig själv rejält. Men med start idag har jag påbörjat ett träningsprogram med 76 inplanerade lörrundor med måldatum 11 februari. Min förhoppning är att då vara i form för en måltid på under 2 timmar. 12 februari sätter jag mig på ett plan mot Kina & Filippinerna för 1 månads semester. Sen återstår ca 3 1/2 vecka innan det är dags. 7:de april och Berlin halvmarathon.

Här kommer du kunna följa min väg till målet. Jag hoppas du hänger med. Min förhoppning med bloggen är att både inspirera och bli inspirerad.

Vi hörs
Elin

2 kommentarer:

  1. Med så pass målmedvetet upplägg så kommer du med säkerhet uppnå dina mål. Lycka till!

    SvaraRadera