måndag 12 november 2012

BAMM!


Det har varit en tuff arbetsvecka med typ 65 timmars jobb. Då är det svårt att hinna med träning men jag känner att jag börjar komma igång. Blev bara en springtur förra veckan men sen var jag några gånger på friskis så det känns ok.

Idag är jag ledig och solen lyser från klarblå himmel. Med andra ord, fantastiskt springväder. Först ska jag dock till VC och träffa en läkare för min mage så får vi se vad det leder till... Dock är det mkt bättre just nu sedan jag började äta medicin!

BAMM, var det! BAMM, ska det bli! Igår anmälde jag och min sambo tillsammans med 2 andra lag till 2013 års BAMM. Loppet går i Björkliden och är en fjällorinteringstävling under två dagar med övernattning på fjället. Så mycket mer min smak men först måste jag hålla siktet på Berlin. Jag gillar att springa terräng och nu har jag anledning att lägga in lite mer sådana pass i träningen. Det kommer nog hjälpa mig även i Berlin där banan ska vara väldigt platt.

Är du sugen? Kolla in bamm.nu

Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar