måndag 5 november 2012

En tjej att imponeras av..

Oslo har bjudit på härligt syskonmys, god mat, promenader och en rejäl uppladdning. För första dagen på länge känner jag mig riktigt pigg - UNDERBART! Jag har dessutom fått rejält mycket inspiration och peppning i helgen då min syster sprang Berlin Maraton i år och av att bara prata med henne gör mig laddad. Hon debuterade löparvärlden förra året med att springa göteborgsvarvet på 1 h 53 min och i år stod alltså maran på programmet. Hennes sluttid blev 4 h 34 min. Jag är imponerad!

Idag börjar jag mitt nya jobb. Har inte riktigt bestämt mig om jag ska testa på ett kort löppass innan eller om det får bli en långpromenad. Vi får se..

Tack för alla uppiggande hälsningar under mina sjukveckor. Nu hoppas jag det är slut på dom och att jag får uppdatera er om lite träning istället :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar